poniedziałek, 9 czerwca 2014

Dno, dno i jeszcze raz DNO!

Hej. Jak widzicie pojawił się ShoutBox (czat), na którym obowiązują pewne zasady:
- Nie spamuj
- Nie używaj wulgaryzmów
I tak dalej, nie chcę mi się wypisywać xD.
Przejdźmy do tematu. Tym tytułowym dnem jest dubbing i wgl cały odcinek 1 sezon 6 popularnego Winx'a. Jednym słowem - tragedia. Choć ten głos Stelli jest nawet, nawet, ale tamten był zdecydowanie lepszy. Winx to już nie to. Można się po prostu rozpłakać, gdy sobie przypominam wcześniejszy sezon ;( !! To nie ten Winx!! Oddajcie nam Winx'a! Aż mi się łezka w oku zakręciła... Muszę się gdzieś wyżyć. Uf... "A Flora to flora" - bezsensu. Już nigdy nie powróci moja bajka z dzieciństwa, moja ukochana bajeczka właśnie umarła jak 3 sezon... To koniec. Chyba to już nie ma sensu i chyba już niedługo zakończę karierę Winx'a. 6 lat go oglądałam, aby teraz się doczekać idiotycznego 6 sezonu... Na co?! Po co?! Dlaczego nam zniszczyli Winx'a?! Dlaczego?!! Mam ochotę napisać do twórców i powiedzieć im parę słów od siebie, byłoby ostro. Jeżeli pytacie o włoski czy umiem, to tak, umiem, ale nie prosić mnie o tłumaczenia, nie mam ochoty, ani siły. Wracając do "Winx'a". To już nie ta bajka.... Żegnaj Winx'ie. Na zawsze zapamiętam tą cudowną bajkę.

3 komentarze:

  1. Cóż, mimo iż Winx zdziecinniał, wciąż mam do niego sentyment i mały, maluteńki promyczek nadziei, że w 7 sezonie sprawy inaczej się potoczą. Oby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, lecz od 4 sezonu.... Zobaczymy. Mam nadzieję, Justa ;33. DZIĘKUJĘ ZA KOMANIE ;).

      Usuń
  2. Pierwszy sezon mogłabym oglądać w kółko!. A ten? 3 raz oglądałam pierwszy odcinek, bez owijania w bawełnę, Znudził mnie :(
    Ale moje uzależnienie od magi Winx jest silniejsze :d

    OdpowiedzUsuń